Day 4 – Something red

Jag i somras på min och Fannys photoshot i en röd härlig klänning som jag även bar på julafton!
${CommentAuthorLinkIf}

2014-01-08 kl.17:25:33

Så vacker! Var är den fina klänningen ifrån?
Svar: Tack! Ingen aning, fick den av min mamma och det finns ingen lapp i den :/
Natalie Sandqwist
${CommentAuthorLinkIf}

2014-01-08 kl.17:26:55

Hej, Natalie. Jag har läst din blogg ett tag, gillar verkligen alla dina bilder som är så fina och din passion för kläder är verkligen inspirerande. Älskar att kolla på alla collage du gör, för det ger en verkligen inspiration! Följer dig även på instagram och eftersom jag då följt dig ett tag, så vet jag om anorexin som du kämpar mot och jag har länge velat skriva några peppande ord till dig, men aldrig gjort det. Det är dags för det nu, för jag känner verkligen att jag vill hjälpa. :)

DU KAN BLI FRISK! En nära person till mig led i flera år av sina tonår av anorexi. Jag trodde aldrig att hon skulle bli bättre. Hon var extremt självdestruktiv. Hon gillade inte hur hon var som person, hon var inte nöjd med något och hon var dödligt sjuk i anorexi. Men idag är hon... hör och häpna... HELT FRISK! Idag är hon helt fri från sjukdomen. Hon äter allt, tränar, festar, reser och gör allt som hon vill. Hon kan träna 3 dagar i veckan, för att sedan på helgen äta bakismat på McDonalds (som man ska göra som ung! Man ska bara leva, äta och ha kul!). Hon har INGEN ångest över mat längre, äter allt och är fortfarande väldigt vältränad eftersom att hon samtidigt tränar - för att hon tycker det är kul! Så när jag läser din blogg har jag alltid känt hur gärna jag velat säga till dig: DU KAN BLI FRISK! <3 Kan hon, kan du. Det hon gjorde var att jobba extremt mycket med sig själv - det vill säga hennes integritet, mål i livet som kvinna och självkänslan med självförtroende. Hon gick ofta och länge till en psykolog och det hjälpte henne extremt mycket så hon fick hitta grunden till själva problemet. Så ett tips är att gå till en psykolog så att denne kan hjälpa dig psykiskt. Bry dig inte om hur alla dessa modeller ser ut - dom är RETUSCHERADE! Candice har INTE en sådan kropp hon har på bild. Kropparna på VS-showerna är extremt vältränade av experter och deras kost har blivit starkt kritiserad av experter. Dessutom har det kommit fram att kropparna är dessutom sminkade innan showen... Ingen kan ha en kropp som dom! DOM har inte ens kropparna man tror att dom har! Du är så fruktansvärt vacker, Natalie. Inte bara på utsidan (riktigt avundsjuk på ditt hår så jag tror jag blir grön i ansiktet), utan insidan också. Du kämpar på! En kvinna kan inte bli mer vacker än den som kämpar! Din kropp skulle må så mycket bättre av nutrition (näringslära), bra mat som gör den stark och frisk. <3 Den vill leva ett liv med dig! Men då vill den ha massa näring tillbaka. KRAM PÅ DIG! Jag hoppas verkligen att du uppfyller alla dina drömmar i livet, för det tror jag du kan. Jag tror på dig! Skulle inte förvåna mig om du kommer vara högt upp i modebranschen, så duktig du är på mode! Jag hoppas även att du kan åka till New York en dag, vet hur mycket du skulle vilja det. :) Jag tror på dig i alla fall! KRAM. <3
${CommentAuthorLinkIf}

2014-01-09 kl.15:08:14

Hur mycket väger du nu?
Svar: Ingen kommentar.
Natalie Sandqwist
${CommentAuthorLinkIf}

2014-01-10 kl.01:29:08

Du är verkligen jätte vacker!!
${CommentAuthorLinkIf}

2014-01-12 kl.20:40:41

Åh, så himla fin du är!
${CommentAuthorLinkIf}

2014-01-12 kl.20:47:03

För mig är det ett sorgligt mysterium hur en så vacker tjej kan fastna i en sjukdom som bottnar i utseendefixerad osäkerhet. Du är så himla fin! Krya på dig!
Skriv en ny kommentar