Goodmorning to y'all

Nej det här är inte en bild från nu, den är tagen i slutet utav sommaren. Är lite obekväm i att publicera bilder på mig nu, det kommer, låt mig bara få lite tid...
 
Godmorgon på er! Sitter i mitt rum och fixar mig lite lätt, bara fräschar upp mig lite! Ska till ikea med morfar och köpa lite möbler åt mamma, hon är hemma på permiss nu men får inte lyfta massa saker (ja, hon är inlagd på sjukhus men det är inget jag vill gå vidare in på så inga kommentarer om det tack) eller göra något alls så jag som den lilla sjuksköterskan och hjälpreda jag får vara nu när mamma är hemma ska åka med morfar och shoppa lite åt mammas rum! Tycker det är verkligen så mysigt att gå på ikea, älskar ju inredning som ni vet! Får se om jag får med mig något annat till mitt rum... Hoppas ni haft en bra start på året, själv har jag redan shoppat en massa på internet och väntar på 4 paket hehe. Året börjar bra haha!
${CommentAuthorLinkIf}

2014-01-03 kl.10:21:15

Guuud va fin du är!!
${CommentAuthorLinkIf}

2014-01-03 kl.10:56:59

Åh kan inte du tipsa om dina favorit webbshoppar?:)

Kram
${CommentAuthorLinkIf}

2014-01-03 kl.13:04:30

hahah, precis som jag, är nog uppe i 5 paket redan...oops
${CommentAuthorLinkIf}

2014-01-03 kl.15:30:29

Råkade halka in här på din blogg av en slump.

Måste bara säga: kämpa på och hoppas att du får vara frisk.

Heja dig!! :)
${CommentAuthorLinkIf}

2014-01-04 kl.09:38:58

Får man fråga vad typsnittet på dina rubriker heter? x
Skriv en ny kommentar