Kom ska vi tycka om varandra

Först och främst vill jag bara tacka för era värmande kommentarer om mitt skrivande, vem vet kanske kommer det ytterligare något urdrag? Vi får se! Sen tänkte jag också bara tipsa er om (många av er har nog redan märkt det) att jag svarar för det mesta på era kommentarer i kommentarsfältet där ni ställer självaste frågan! Så ni vet det och inte tror att jag ignorerar er! Sen vill jag även tacka er för era fina mail, även fast jag inte hinner svara på dom direkt så läser jag vartenda en och uppskattar alla! Fina ni! 
 
Godmorgon på er! Sitter i vardagsrummet helt uppslukad av min bok som jag köpte igår. "Kom ska vi tycka om varandra" heter den och är skriven utav Petter Lidbeck som går under namnet Hans koppel. Jag har läst en utav hans tidigare böcker "Kommer aldrig mer igen" och den var riktigt bra så därför slog jag till på den här när jag såg den. Kom ska vi tycka om varandra och Kommer aldrig mer igen är två böcker ur en planerad triologi. Båda två är thrillers, alltså väldigt mycket spänning! Älskar deckare, det är det enda jag läser när jag väl läser en bok vilket tyvärr inte blir allt för ofta. Men det är faktiskt riktigt skönt när man inte orkar gå ut men inte heller orkar och ligga framför tvn hela dagen. Tänkte bara tipsa er om dessa böcker!
 
Zappade precis över till trean på tvn och såg att det är "World according to Paris". Haha bara måste se det, älskar henne! Haha! Hon är verkligen så underhållande! 
 
Skriv en ny kommentar