Monday

Hej på er! Ursäkta min frånvaro, men jag har så mycket för mig. Tar hand om mamma, skola, sköter hemmet, lagar mat, tvättar, städar m.m. Ja, det är som att jag är en jobbande mamma för tillfället haha! 
 
Igår började jag städa bort julen, sen låg jag och mamma och tittade på gamla godingar som Grease och Dirty dancing! Älskar dom filmerna! Och nu har jag precis med morfars hjälp tagit bort de sista av julen, nu är det bara 11 månader kvar till jul igen... Haha! Har inte så mycket mer att säga för tillfället, inspirationen är inte på topp... Så nu ska jag läsa lite bloggar och sen lata mig framför tvn resten av kvällen! Ska försöka hitta lite inspo till bloggen också så jag kan komma med något roligare att blogga om. Har ni några tips förresten på vad jag skulle kunna blogga om eller ha mer utav här i bloggen? Varenda liten åsikt uppskattas! Kram på er!
 
Inte nog med att jag har brist på inspiration, brist på bilder också. Så här får ni en kass instagram bild!
${CommentAuthorLinkIf}

2014-01-13 kl.20:42:21

Blogga om vilka bloggar du brukar läsa!
${CommentAuthorLinkIf}

2014-01-13 kl.21:58:43

Lägg ut mer tips på bra tv serier/filmer :D
${CommentAuthorLinkIf}

2014-01-14 kl.20:00:58

begärt förfrågan på din instagram nu. ;-) har blivit galen i instagram den senaste tiden! :O har varit medlem länge men det är först nu jag riktigt nördar det! xD
${CommentAuthorLinkIf}

2014-01-14 kl.23:38:35

Videoblogg, outfits du tycker är snygga (tex outfits som candice eller Miranda har på sig), mer texter om tankar och funderingar, etc... :)
${CommentAuthorLinkIf}

2014-01-15 kl.11:01:43

Gillar dina inlägg.
${CommentAuthorLinkIf}

2014-01-15 kl.15:24:18

fin bild
Skriv en ny kommentar