Nyårs löfte

New year's resolution 1: workout
I collaget ovan har ni, som har träning som nyårslöfte lite tips på snygga träningskläder! Har man inte lust att betala lite extra slantar för en sportbh eller sportkläder i sig från VS eller Nike osv så har H&M riktigt snygga och prisvärda sportkläder! Så spana in H&M's hemsida eller i butik! Väldiga många har ju som nyårslöfte att börja träna, vara hälsosammare osv så butikerna svämmer in med träningskläder just nu i början utav året, så passa på!
${CommentAuthorLinkIf}

2014-01-04 kl.17:37:35

Asså får panik på din blogg haha, när jag zoomar in (är inne på min iPhone) så kommer jag automatiskt in på app store och något hobbit spel? Är det meningen? Kram
Svar: Hahaha nej! De måste vara någon utav blogg.se reklamer som man råkar komma åt. Blev likadant för mig fast på min iPad :P
Natalie Sandqwist
${CommentAuthorLinkIf}

2014-01-04 kl.21:24:48

Har för mig att du skrev i din blogg för väldigt länge sedan när du skulle gå från mörkt till ljust hår, att du köpte en typ av avfärgning från frisören som du använde hemma. Vet inte om jag minns helt fel... Men i så fall, minns du hur mycket den drog ur färgen/hur bra den var? Och om den kosta mycket? :) kämpa! Kram
Svar: Nej jag avfärgade 3 ggr hos frisören! Du måste ha läst fel... Kram!
Natalie Sandqwist
Skriv en ny kommentar